lørdag den 7. januar 2012

A grey day


Hey. Jeg har lige lavet en lækker kop varm kakao med marshmellows, og tænkte at jeg lige ville lave et hurtigt indlæg, imens jeg nød den. Jeg synes det har været hårdt at starte i skole igen, også selvom det kun har været i tre dage. Nyder nu den alt for korte weekend, inden jeg skal tilbage til de indelukkede klasseværelser. Ej, så slemt er det faktisk ikke, det har også været godt at komme tilbage til hverdagen. Ser frem til at have mine yndlingsfag igen, og ikke mindst de hyggelige frikvarterer med vennerne(;
I aften skal mig og min veninde Emma servere til en fest hos en vis datter jeg passer. Det bliver rigtig hyggeligt(: Håber også jeg kan få tjent lidt penge til en ny cykel. btw. hvis du ikke allerede har lagt mærke til det, har jeg skiftet navnet på bloggen. Let me know, hvad du synes?
Kigger måske forbi imorgen.

xx
Lea

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har! Er fast følger, måske du vil tage et kig forbi vores? :-) // www.widescreenuniverse.blogspot.com

    - Celia og Isabella :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Celia og Isabella, tak for den søde kommentar! Kigger selvfølgelig lige forbi(:

      xx
      Lea

      Slet