tirsdag den 3. januar 2012

"... and a paintbrush in my hand"




Hey(:
Som du kan se har jeg malet lidt idag, man skal jo få tiden til at gå med et eller andet. Jeg har lavet nogle andre malerier i samme stil. Jeg kan bedst lide at male sådan her, fordi jeg virkelig stinker til at laver skygger, haha.
Som de fleste andre skal jeg i skole imorgen, det bliver faktisk rart at komme tilbage igen. Har overhovedet ikke fået set nogle fra min klasse i ferien. Savner dem lidt må jeg indrømme.
Jeg drømmer også om ny cykel her for tiden, har forelsket mig i retro looket med gedebukkestyr. Er blevet lidt træt af min citybike/bedstemor cykel. Min mor vil give mig 1500 til en cykel, istedet for en pladespiller som pengene oprindeligt skulle have været brugt til. Tænker stadig over det... Jeg må smutte, har stadig nogle pensler der skal vaskes af(:
Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar