mandag den 2. april 2012

Spring fading away







Hey.
Jeg ved godt det er rigtig længe siden, jeg har kigget forbi her på bloggen. Jeg kan ikke sige, jeg har haft så travlt her på det sidste, men jeg er den dovne type. Men nu er det ferie (yay!), så jeg har lidt mere tid. 
Her er et par billeder jeg tog på min mobil i sidste uge, derfor den crappy kvalitet. De fleste af dem har  min veninde Nina og jeg taget i vores frikvarterer på Vesterbro. 
Her i ferien har jeg et par café aftaler med en masse dejlige mennesker. Hvilket jeg ser rimelig meget frem til. Hvis nu vejret bare blev lidt bedre igen, ville det hele bare være perfekt.
Hvad skal i i ferien?
Lea.

7 kommentarer:

  1. Cool blog og hvor har du stil! Er hel vild med dit hår!

    Ville blive utrolig glad, hvis I ville kigge forbi min..

    Love
    wellmadefashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. fed blog! og du er så skide smuk

    SvarSlet
  3. Virkelig fedt outfit du har på! I love it.. samt dit hår, det er virkelig sejt :-D

    SvarSlet
  4. Super fed blog du har dig, og bliver seriøst nødt til at sige, at jeg er helt vild med dit hår! Måske du har lyst til at smutte forbi min blog også, det ville være nice.. //Laura

    laura-lander.blogspot.com

    SvarSlet