torsdag den 23. februar 2012

BlogAward!



Hey!
Jeg har været så heldig at få tildelt en BlogAward af den skønne Nana Pankalla. Tusind tak til hende!

Her er de krav man skal opfylde når man får en BlogAward:

1. Linke til den man har modtaget Blog Awarden af, og indsætte Blog Award billedet ind i indlægget(Æblet Med Hjertet).
2. Give den videre til 5 andre bloggere (med under 100 følgere).
3. Svare på nedstående 5 spørgsmål.

Hvorfor begyndte jeg at blogge?

Ja, først og fremmest var det nok fordi, jeg blev inspireret af min veninde(bla. en af de 5 bloggere jeg selv har valgt), som har blogget i et stykke tid. Jeg tror det der har fået mig til at blive ved er alt det positive feedback man får fra folk! Det er så dejligt at høre(eller rettere sagt læse) at der er nogle der synes man gør det godt!

Hvilke blogs følger jeg?


Jeg er begyndt at følge ret mange efterhånden. Jeg kan godt lide de 'uopdagede' (hvis man kan sige det?)  hvor bloggerne ikke har været igang så længe, men jeg følger også med i mode blogge som f.eks. love-aesthetics eller wardrobe by fashionistas.

Favorit farve(r)?


Siden jeg var lille har jeg altid haft en kærlighed til rød, men jeg kan også godt lide grøn, helst army-grøn faktisk. Det afspejler også rimelig meget på mit værelse, hvor de farver dominere lidt mere.

Favorit film?


Det er et lidt svært spørgsmål siden jeg ikke rigtig har nogle yndlings film. Jeg kan bedst lide action komedier eller bare noget med lidt humor der ikke er for plat.  De bedtse jeg lige kan komme i tanke om lige nu er Mission Impossible eller Fast And The Furious filmene, og The Devil Wears Prada. Jeg er ikke så meget til film med en alt for sørgelig slutning eller nogle hvor jeg græder hele tiden, og det er også selvom jeg er blevet træt af de perfekte hollywoodfilm.

Hvilke lande(el. øer) drømmer jeg om at besøge og hvorfor?


Siden jeg lavet et projekt i skolen vil jeg rigtig gerne til Galapagos Øerne, på grund af deres rige og fascinerende dyreliv man ikke finder nogle andre steder på jorden. Naturen er desuden også rigtig smuk! Udover det har jeg heller ikke været i Berlin endnu, som jeg også synes lyder som en rigtig spændene og multikultural by!


Her er de fem jeg selv har tildet en Blog Award:


http://millesfashion.blogspot.com/2012/02/shopping.html#comment-form
http://matildenygaard-blog.blogspot.com/
http://eleanorismoody.blogspot.com/
http://edotw.blogspot.com/
http://widescreenuniverse.blogspot.com/

-Lea






1 kommentar:

  1. ÅH GUD! vidste slet ikke du havde tildelt mig en blogaward!!! 1000 tak!!! :D ER JEG SÅ GLAD FOR!

    Jeg gik ind på din side for at skrive jeg ville tildele dig en blogaward og så at du havde givet mig en blogaward. MANGE TAK!:) hehe men her er hvertfald til BlogAward. Jeg har valgt at give dig den, da jeg syntes du har en super fed og hyggelig blog!

    Radiate love - Camilla

    millesfashion.blogspot.com

    SvarSlet